kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, February 21, 2009

off day

|
ari ni aku x keje...sbb ari ni sabtu off day..means sabtu depan kena keja lah..
sbb kena selang seli (ikut kalendar kampeni)

mr e dah g keje pagi2 lagi td (OT)..rajin tul hubby aku nih..
baguss, bagusss..t pat wit bagi ayang ekk..wakakakaka

aku lak nk mengemas2 umah dah ni..
kang nnt da nk start masak lak..sbb, nnt kak yati n abg zaki nk balik..

aku lak nk balik segamat umah mentua ptg karang..
sbb minggu depan n minggu depan lg 1 x dpt balik..ade sepupu aku nk kawen 8hb mac nnt..

dah sekali balik segamat nnt, aku ingat nk p cari kain lah tuk wat baju masa sepupu aku kawen..
ape fesyen kain terbaru ek?..ermmm..tgk lah nnt, mana jek yg berkenan, fesyen baru ke lama, aku rembat jelah..hihi

k lah, da nk mule operasi nih..
cau cin cauuuuuuuuu..


mrs e

1 comments:

perra2ferra said...

bpe byk aku lak aku lak daa...