kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, February 9, 2009

whoooaaaaa...

|
tik tok tik tok..

hadoiiiiiiiiiyaiiiiiiii...lama nyerrrrrr nk pukul 5.40 niiiiiiiiiiiii
aku dah bosan tahap kesatria baja hitam nih..sket jek lg nk tuka jd otomen lak..

ooh ohh ohhh...cepat lah masa berlalu..
da naek lenguh2 da kaki aku duk kat kusi ni..
wpun selalu kusi ni empuk jek aku rasa, tp ari ni aku rasa x empukk langsunggg..
huh!

penat la weiii...
bila nk balik ni...

boleh tak aku g cepatkan je jarum jam tu..
boleh tak? boleh takkkkkkkk?

huhu~


mrs e

3 comments:

eiza said...

kita adalah pekerja di kilang komunis.....
huhuhuhu....wa.

DYLA said...

naja,
kje ke OT ni naja?

Faizah_Haris said...

alahaii keje ek?...eheheh siannn dia