kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, March 3, 2009

agenda seminggu..

|
bz betulll aku dalam seminggu nih..penat nyerrr x terkata..
huhu...rase cepat nau cuti ari ahad ari tu..tup2 dah ari senin..kena p keje lak..mengadap keje2 yg sebeban..

aku paling x suke kalo lepas inventory..mmg keje berlambak2..
bukan lepas inventory jek, malah b4 inventory pun keje dah banyak yg kena settlekan..

sbb tu xde masa aku nk ngupdate blog 2-3 ari ni..

n hujung minggu ni ade beberapa agenda tuk aku..
  • ingatkan minggu ni x jd balik segamat umah mentu minggu ni, tp disebabkan minggu depan pun xdpt nk balik, so skrg tgh bincang2 masa yg sesuai tuk balik walaupun sekejap supaya x bertindan dgn agenda aku..
  • minggu ni nk p anta panten sepupu aku kat Batu Pahat..dari pagi mungkin, sbb nak anta nikah n terus bersanding sekali..
  • nk kemas kain baju yg dah x teratur n tersusun tu..yup, aku amat cerewet bab ni..kalo baju dah terlipat pun, aku akan tetap lipat semula time aku nk masukkan dlm almari baju..
  • n ade beberapa lagi agenda yg aku lum masukkan dlm aku nyer planning..tgklah kalo sempat, aku wat..hehe
okeh, itu saje agenda aku wat masa ni..

nnt2 aku update lg ok..

daaa daaaa daaaaaaaa


mrs e

0 comments: