kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, March 10, 2009

akad nikah di masjid..

|
lebih kurang pukul 11 kitorg pun sampai ke Sg. Resik..
mula2 ingat sepupu aku ni nikah kat rumah, rupe2 nye kat masjid..
kat situ je dah berpusing2...kejap umah, kejap masjid..
fenin haku..!!

posing ala2 model..hahha

sementara menunggu yg lain2 sampai, sempat le aku ngan fifi ni berposing2 dulu..
sampai mr e kata gambar2 aku lebih banyak dari gambar pengantin..hiksss..

aku n wawa

masa akad nikah tu, sekali lafaz jek amy ni beb..!!
laju x hingat lak tuh..rasa mcm kelakar pun ade..
tp semua tarik nafas lega lah kan..sahhh...
sib baikk..



pas majlis akad nikah, kitorg dijemput menjamu selera kat umah pengantin pompuan..
siap makan, terus g umah bersanggar lak sementara tunggu majlis bersanding..


mrs e

1 comments:

aFkaR'z said...

model 2 orang tu lagi menyerlah dari acara nikah.. kekekeke