kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, March 25, 2009

aku BOSANNN..

|
sumpah aku tgh bosan giler² sekarang nih..

keje da xde yg urgent nk kena siapkan, sbb tu aku malas nk wat dah..
lgpun, boss aku xde..huahuahuahua..*bergelek sakan jap*
dia g meeting ngan customer..

boss xde bermaksud aku boleh lah nk mengular sket²
tp xde maknanye jugak..sbb aku dah xtau nk watpe skrg ni..
nk tgk web, masa rehat td aku dah tgk dah..sampai dah xtau nk tgk ape...
blurrrr...

cume sekarang ni aku asyik jelah tgk jam tu bergerakk..

haiiiisssshhhhhhh...

bilelah nk pukul 5.40 ni..
x sabar aku nk balik..
hati aku dah kat umah ni, badan je masih kat sini =P

dah lah..aku pun dah tak tau nk tulis ape..
korang layankan jelah ape yg aku merepek meraban nih..


p/s : ape juadah nk berbuka nanti ek..



mrs e

1 comments:

ArELeEz said...

owhh.. slamat b'buka pose! ;)