kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, March 10, 2009

berkumpul di shell..

|
pagi ahad tu mule2 ingat nk gerak kul 8++..
tp bile aku sms jamil (abang pengantin), rupe2 nye diaorang baru gerak dr segamat..

aku pun siap lambat2 la sket..
sbb aku da bajet n kira2, dr segamat ke tangkak ambil masa beh kurang 45 min - 1 jam
dr tangkak ke sg mati lak masa perjalanan dlm 30 minit..

so, kitorg amik keputusan kuar kul 9.15 camtu
janji nk jumpe n berkumpul kat shell sg mati

fifi naik keta aku..

sampai2 jek shell, ade makcik n pakcik aku yg dah tunggu dulu..
xtau lah diorg sampai situ dah lama ke belum..

beh kurang 10 minit tunggu camtu, jamil n family pun sampai..
wahhh...ngam2 ho jek aku bajet masa..
xdelah menunggu lama sangat..


pas turun keta n bersalam2 an, kitorg teruskan perjalanan ke rumah pengantin perempuan ke Sg. Resik, Muar..


mrs e

0 comments: