kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, March 12, 2009

dari blog mr e...under the tree..

|
 

Actually post ini tidak ada kena mengena dengan pakatan pembangkang yang bermesyuarat dibawah pokok di Perak itu. Ini semasa aku menghadiri upacara pernikahan sepupu wife aku di sebuah masjid di Batu Pahat pada Ahad lepas.Jadi sementara menunggu tok imam datang aku lepak dulu bawah pokok ni..('',).Cuaca agak panas aritu.Wife aku,aku tengok bukan kemain lagi berposing dengan adik dia amik gambar!!!ni nak amik gambar pengantin ke dia yang bersakan ambil gambar sendiri????confuse aku.

adussss....terkena guwe.. ;P


mrs e

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

si naja tu terlebih excited tu....hehehehe....

ArELeEz said...

alaa.. normal la tu.. pompuan ngan p'posin'-an mmg xbley dipisahkn, ok! muahaha..