kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, March 21, 2009

di mana aku sekarang..?

|
cam poyo jek tajuk kat atas tu kan..

sebenarnye nk beritahu jek, aku balik segamat umah MIL ptg td..
balik umah semula ari isnin pas keje..

owhhh

by the way,
ade satu cite haru..

mr e g betulkan ekzos keta td..
mula² igt kan pin ekzos tu dah tertanggal..sbb kadang² ade cam bunyi sket² kat ekzos tu..

sekali ekzos tu dah tersumbat daaaa...
mmg dari beli keta dulu x penah tukar...!!

haaaa kau, sekali kena terbang wit aku rm 200++

perghhhh..baru jek berangan² nk ajak mr e window shopping kat segamat nnt..
dah jd mcm ni, xde nyelah...huhu~


mrs e

2 comments:

aNnA_jaN said...

sabo...sabo...biasalah ada saja dugaan tak mau bg shopping kan..ahaks...

RaFFLeSiA MeRaH said...

pakai keter memg camtu....ader jer benda nak ditukar...nak x nak kena gak tukar....