kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, March 30, 2009

jommm karokkkk...

|
kenduri kawen dila ni ade sewa karaoke..
wahhh..kitorg apelagi, amik le kesempatan tunjuk bakat 'terendam'..hahahaha

wawa jek 3 kali round nyanyi tauu..
lantaklah sore x shedap ke hape kan.. janji ROCKKK bebeh!!

aku berduet ngan fifi nyanyi lagu pandang² jeling²..tp x masyukkk arrr tone lagu rendah sangattt..
susah aku nk nyanyi..(apekah aku 'artis' bernada suara tinggi? kihkihkihkih..perasan artis lah kejap..)



kitorg² je pun yang nyanyi.. lgpun masa kitorg nyanyi tu jemputan sume dah balik.. tinggal sedara mara jek..
so, xdelah segan sangat kalo suara sumbang ke hape kan..muahahahahaha :D

mahfuza, kakak pengantin pompuan..sedap gilerr suara dia..
nyanyi lagu ziana zain tarik² pun tetap maintain gitu


aku sudahi entri kisah kawin dila ni dengan video aku n fifi nyanyi..korang jangan kutuk kalo x sdap ek..kalo rasa sedap, jangan lupe lak nak puji..hahha


aku nk upload video..tp x boleh..apesal le lembab sgt blogspot nih..so aku x dpt nk masukkan =(

tamat..sekian.. wahhh...ade yg bertepuk tangan tu..suke ye cite pasal ni dah habis ;p

p/s : ade lagi pasni kisah kawin dila..kira yg ext punye lah..wahhh gitu, dah mcm AF jek lagaknye ade diari ext...tp aku letak tajuk lain; corat coret disebalik kisah


mrs e

2 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

auwwwwwww.....ader org menyanyi sakan haa...mesti sedap sore kan?? sib baik x upload dlm youtube...kalau x semua org leh dengar....hiksss....

ija said...

naja masukkan dulu dlm youtube..pastu uplod kt blog...