kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, March 18, 2009

kudapan tengok tv

|
semalam masa aku bloghopping..nampak lah sosej/frankfurter dalam salah 1 blog tuu...tuan punye blog tu p makan kat mane tah..aku tgk makanan tu jek, alamak...teringin terussss...

balik keje, dah alang² mr e nk li ubat nyamuk yg mat punye tu, aku ajak le dia singgah sekali kat pasaraya nk li frankfurter nk goreng kat umah..

dalam kepala ni dah terbayang² aku nk lumurkan frankfurter tu ngan sos lada hitam dan aku nk goreng tanpa minyak..konon nk kurangkan makanan berminyak le tuh..

 dah siap lumur sos lada hitam

belum sampai umah pun aku dah mcm terasa² kelazatannye..cam ape jek kan..hahha =D

pas makan malam, aku pun mulakan la operasi aku tu..

mula² mmg aku goreng tanpa minyak..tp mcm x berapa masak + cepat hangus sebab sos nye melekit kat kuali..

dah tgk jd mcm tu, aku apelg..terus jek tuang sket minyak dlm kuali..x jd le konon² nk less makan makanan berminyak..


ermmm..rasanye not bad lah..

sbb,

mr e kata sodaapppppppppp!!
;)


mrs e

6 comments:

aFkaR'z said...

abes ker semua tu makan berdua?

perra2ferra said...

a ah sodapp..
mlmni wt lg ekk
wuhuuuu...

mrs e said...

afkar'z,

huissshhh...habissss...!!!
tinggal pinggan jek..hiksss

mrs e said...

perra²ferra,

wah³..

sedap le ko ek..
tinggal NGAPP aje!!

huh-

perra2ferra said...

ofcoz maa..
kate aku adik ksygn ko..
ngeh..ngeh..

Erda said...

hi...ur blog looks so cute. cume x nampak sgt text u. susah i nak bace. anyway, nice to meet u. i suke bace ur blog. u punye cite simple n nice. suke...anyway, ur sausage loooks yummy! heheheh....kindly visit my blog k? saje nak share cite same2 ;p