kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, March 30, 2009

majlis sanding dila..

|
pagi tu lepas dah sarapan ber siap² semua..kitorang pun gerak ke BP semula..

 
the gift

sampai umah makcik aku, dila tengah disolek..so tak dapat le nk menjenguk..
terus duduk kat beranda sambil borak² dengan sedara mara..
time berkumpul mcm ni lah baru boleh nk berbual sakan..
selalu nye kalo hari² biasa mmg x sempat pun nk bergebang..

even aku duduk sebelah menyebelah dengan sepupu aku pun x sempat nk bersua muka :(
tu mmg dah duduk sebelah umah tu, lg kan pulak yg duduk jauh² kannn..

da penat berborak, tekak pun dah kering..
besides, perut pun dah lapo..apelagi, terus le carik nasikkk..kehkehkehkeh

 
makan time..!!!

pas makan, duduk² n borak² lg
tepat kul 2, kompang pun berbunyi tanda pengantin lelaki dah sampai..

 
celah² khemah lak pengantin ni lalu

 aku n sepupu² aku apelg, terus jek cari port nk jadi 'toll gate girl'..hikkssss
adat johor mmg ade tol² nk masuk umah sebelum pengantin lelaki naik pelamin..

 
toll-pelamin-girls..hehe
 
newly wed 
 
mr & mrs e with dila n husband
 
fifi & beby lak amik gambo

 
emak & wawa

dapatlah duit 'berkat' dari pengantin jdikan ibu duit..ahak ahakk..


mrs e

1 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

berseri sungguh pengantin baru tu yerrrr...sepadan la sgt...yg pengantin lame tu pun kemain lagi posingnyer yerrr...hehehe....tetap gak cantiknyerrr....