kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, March 16, 2009

Medical Certificate..

|

ermm betol ke MC tu Medical Certificate?

aku pun xtau..dan x penah lak nak tanye..
tp kalo pemahaman aku, mcm tu lah agaknye..

ari ni aku MC..
x larat, batuk+selsema (malas sebenarnye)
hikhikhik..

pegi klinik kesihatan je td
amik MC

amboiii..kemain 'kekwat' betol MA dia
bukan doktor pun

nyampah aku


mrs e

6 comments:

DYLA said...

mmg nyampah kdg2. MA sini pun mcm tu

ArELeEz said...

normal situation kat mane klinik/spital.. bile la diorang2 nie nk b'ubah? ape salahnye layanz patients dgn seikhlas mungkin, tul x?

aFkaR'z said...

MC= medical certificate..

a: boleh cakap dengan Mrs E?
b: maaf, dia MC (medical certificate) arini..

err rasanya kena ke tak??
hehahahaha

RaFFLeSiA MeRaH said...

takperla...janji dpt mc n x yah gi keje....hehehe...naja...tukar la backround blog, tulisan akak x leh nampak laa, kena highlight kan dulu baru leh baca.....kerjasama puan diucapkan ribuan terima kasih....sekian....

Faizah_Haris said...

haiiihhh...nak MC jugakkk....peninnn aaa asyik koje jek..ishkk3..hihihi

mrs e said...

dyla & areleez,

tu ar..bengang jek tengokkan..lagak je lebih..huhu~


afkar'z,

hihihihihihi.. =D


rafflesia merah,

kak, dulu naja penah wat entry pasal benda ni kat sini >> http://mrshandri1.blogspot.com/2009/02/pernah-x-korang-klik-blog-aku-jd-mcm-ni.html <<

tu sume disebabkan akak pakai IE bukak blog naja nih..

tp kalo xleh view jugak, let me know ye kak!


faizah_haris,

ishhh..apelg...sok terus le MC..ahaks ahaksss

:D