kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, March 28, 2009

new poll

|
 

korang tengok belah kanan--------------->>>>>>>>>

.


.


aku ade wat poll baru..

saje jek nk tau pendapat korang..

aku sebenarnye tgh berbelah bahagi sekarang ni..
samada nk tukar template ataupun x..
ade dah template yg aku nk tukar tu, tp kan mcm sayang lah pulak kat template sedia ade nih..
lgpun, masa aku menukar template dulu, jenuh gak lah aku edit sana sini nk bagi nmpak cantik punye pasal
pastu sekejap jek pakai xkan dah nk tukar pulak ye x..


hrmmmm..

bingung..!

ape pendapat korang ek?
rajin² kanlah klik² kat poll aku tu ye..

pendapat korang amat bermakna tuk diri aku...
(cehhhhh..ayat x bleh blahhhhhh..wakakakaka)



mrs e

0 comments: