kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, March 11, 2009

pak pung..pak pungg...

|
pak pak kepung kepung kepung kepung..pak pak kepung kepung kepung kepung..
(tapi kompang dia x best cam kompang kat kampung aku, nnt org kawen ahad ni aku tepek kompang kampung aku ye..)

dekat kul 3 baru bersanding..punyelah lambat..
pihak keluarga pompuan dah bising2..ni sume sedap tgk nona punye pasal..nk tgk majlis kahwin Que ngan Linda le nih..hihi
tu yg tersangkut jap tu..

time berarak ni, i le yg duk depan sekali berjalan sambil bawak barang hantaran youuu..
glemm gitu..haha

xdelah..ate sume nk jalan belakang2..ape kesss...
aku yg dah x sabo ni, jalan jelah kat depan..cepat sampai :D

sampai umah pengantin pompuan tu, kitorg dok le menunggu kat depan umah pengantin pompuan tu turun..
sampai ke sudah x turun rupenye

agak kepelikan kat situ sbb pengantin pompuan x sambut pengantin lelaki
pastu aku dgr2, akak pengantin kata mmg xleh bagi pengantin lelaki nampak dulu..
uiksss...lain lah pulak ye..

cam janggal lak pengantin lelaki duk sorang2 tengah laman tu sambil org silat2 depan dia
layankan ajelah.. ;P

silat jangan x silat..

bile nak naik umah tu, ade lak kena tol..(kalau adat johor mmg ade)

lepas tol2 sume, terus pengantin lelaki naik pelamin n bersanding..
xde upacara tepung tawar, terus jek bergambar2..

with fifi again
sepupu n makcik aku

newly wed, amy n raihan

kaum keluarga belah lelaki

makcik sebelah pengantin lelaki


mrs e

0 comments: