kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, March 28, 2009

selamat berhujung minggu uolss...

|
aku keje ari ni...sob sob sob..~sedih mengenang nasib..

.

.


iyo la tu..sedih sgt lah tu kan..

dah mmg ari ni normal day keje ikut kalendar kampeni..
ape lak nk sedih² bagai kan..keje le walau hati separuh rela..hehe =P

korang best lah ek..duk santai² kat umah tgh bfast² sambil tgk tv..
syokk wooo...
aku pepagi lagi dah kena ngadap pc..waduhhh bosan sungguh..
(eh, x baik ckp gitu kan, keje kan satu ibadat! - tp kalo pegi keje pun dah x sepenuh hati, dah malassss..x dpt lah nk menolong eh..)

ape aktiviti wiken ni ek?

wohhhooo...jadual aku agak padat gak sebenarnye nih..

malam kang lepas maghrib nk ke Batu Pahat, ade keje kawin umah makcik aku kat sana
sepupu aku nikah lepas isya', tp aku x tido sana lah..pas majlis, kitorg balik..
sbb aku ni susah sket nk tdo kat umah org
kang sume org syok² tido, aku lak terbuntang jek mata..huhu

esok pagi lak nk kena ke sana lg..rewang² tuk majlis bersanding belah petang nyerr
mmg full lah aku nye wiken aktiviti..mcm x berhujung minggu lak rasa nye..
hari isnin dah keje semula..
arghhhhhhh...

tp dah mmg musim org kawen kan skrg ni..nk wat camne
x sedara yg kawin, kawan² yg kawin..

beberapa minggu yg akan dtg ni aje, penuh dgn jemputan kawin sampai lah ke bulan 5..
perhhhh...ramainye memasing yg nk kawin kan..
ate, laku bebeno org sekarang ni..
ngehhhhh... =)

masa kite kawin dulu diorang dah datang, ni time diorang kawin kite lak membalas jemputannye kann..
balas membalas lah.. x gituuuuuu..gituuuuuu²
ecehhh..


camne ngan wiken korang lak?



mrs e

1 comments:

Nekmatuzzura Ubaidari said...

aku macam biasa , walaupun hari sabtu tak kerja tapi tetap buat kerja2 opis juga, kira , kira dan kira juga....fuh