kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, April 8, 2009

aku adalah tertekan hari ini...arghhhh... :-S

|
masa kejadian : ± 8 pagi..
tempat            : dept. aku

ari ni sepatut nye adelah cuti umum kat johor..
cuti sempena besday sultan johor..

aku mmg dah set mind dari ari isnin lagi..ari rabu cuti..nk cutiii..yeayyyyy!!!
alih² semalam kuar memo lak, kena keja ari ni..sbb diorg ganti public holiday ari ni ke hari yg lain..
cissss...kurang hasam betullah..!!!
(ni kalau sultan johor tau aku x cuti sempena besday dia ni mesti aku kena DAULAT dia kangg..hahahaha)

tp mmg kompeni tempat keje aku ni mcm ni
selalu jek public holiday tu diganti kan pada hari lain..
so aku pun redha jelahh...
pasrah dalam TEKANAN gitu..
isssyykkkk..

so, bile aku dtg keje ari ni..sekaliii...
xde orang pun dalam dept aku... ade bape kerat aje yg 'terkena' sama mcm aku..
cisss..cisssss dan cisssssssssssss

BENGANG guwe, sbb diorg x ckp bebetul
selalunye kalo prod x cuti, atau cuti berganti, mmg dept aku x terlibat
tp semalam diorg xde ckp pun gitu
diorg cakap sume kena cuti berganti
kalo x, mmg siang² lg aku dah x dtg dah ari ni..huhu

so, untuk melepaskan TEKANAN yg melanda ni, ari ni aku malas nk wat keje..( boleh gitu??!! )
aku nk wat keje ala kadar aje..

selebih nye aku nk ber' la la la la'...
n ber Ym dan juga bertenet..

lgpun, banyak customer yg mmg cuti..
kata public holiday kannnnnnnnn....


mrs e

3 comments:

DYLA said...

ish jahatnya kampeni ni..

sian naja, dia bayar double pay tak?

mrs e said...

ha a..tu lah dyla..

ni kan kampeni komunis (shhhhh..)

dia x bayar double pay..dia bayar masa yg cuti ganti tu nnt kalo kita dtg keje gak..

huhu~

ArELeEz said...

alaalaa.. ciannyeeee.. sabor2.. dugaan tu adalah rencah kehidupan.. heh3..