kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, April 28, 2009

Al-Fatihah..

|
dalam pukul 8.30 td aku dpt tau drpada mak aku yg besan mak aku (bapa mertua akak aku) meninggal dunia..

pemergiannya sungguh x diduga..sbb arwah sedang bercuti di Bali dan dijangka balik ke tanahair pada malam ni
namun cuma jasadnya yg akan sampai ke rumah..

perkhabaran daripada rakan² yg sama menyertai percutian tu, arwah seolah² lebih banyak diam berbanding sebelumnya
bile diajak keluar membeli belah ole² untuk keluarga, arwah hanya mengikut tanpa membeli apa² barangan..
rupa² itu mungkin satu petanda..

arwah dikatakan meninggal kerana serangan jantung..

Takziah untuk keluarga mertua kakakku dan seluruh kaum kerabatnya..
Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan org² yg soleh..
Al-Fatihah..


p/s : mati itu pasti..sudahkah kita bersedia?



mrs e

4 comments:

ija said...

al fatihah dan takziah utk keluarga arwah

NoRT said...

Al-Fatihah... Salam Takziah dr aku skluarga...

DYLA said...

takziah buat kluarga arwah

RaFFLeSiA MeRaH said...

takziah pada keluarga arwah...al-fatihah....