kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, April 16, 2009

hutang emas boleh dibayar..hutang TAG..?!!

|


aku di tag lagi oleh dyla..
amboiiihhh..rajin hang tag aku nooo..

tp x pe, aku sukeee.... =D
at least ade le menda nk update kalo aku dah kekeringan idea.. ngeh ngeh ngeh

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
  • Mrs e blog..
  • sebab ape yek aku pilih nama tu?
  • sebenarnye b4 ni aku letak nama my life, my journey..tp pastu aku tukar lak jd Mrs e blog..yg my life my journey tu aku jd kan 'sub-title' lah pulak
  • mule² tu mmg nk letak Mrs e's blog..tp mcm tergeliat lidah lak nnt nk nyebut ber 's-s' tu kan..tu yg letak camtu jek tuh..lantak lah broken english ke ape ke kan..

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
  • http://mrshandri1.blogspot.com/
  • aku pun xtau lah idea datang dari mana ek yg menjadikan aku namakan link aku mcm tu..tp yg pasti, aku wat blog ni setelah aku begelar isteri kepada Handri dan bertitle 'mrs'..haaa...dari situlah kut datang nye idea aku letak mrshandri..
  • nombor satu tu tu pulak, sinambungan blog aku yg telah di 'disabled' kan oleh blogger..sebelum ni link blog aku adalah http://mrshandri.blogspot.com/
  • disebabkan dah x boleh bukak lg blog yg lama, tu yg aku buat blog yg sekarang ni.. http://mrshandri1.blogspot.com/

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
  • ape² saje yg berlaku dalam kehidupan aku, fikiran aku..kehidupan aku..kata² hati aku..that's y; my life, my journey.. ;p

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
  • tak pernah..sebab aku sayang blog ni..cuma kadang² malas nk update jekkk..biaseeeeeee lah tu kannnn hik hik

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?
  • dyla adelah seorang yg friendly..aku senang berkawan dgn dia..teringin sangatttttttttttt nk berjumpa secara live..mau hug² n kiss² baby inas yg comeiii tu.. :)

nk tau gak ape jawpan kawan² kat bawah ni
tiada paksaan..kalo x nk wat pun xpe..x kisah..


mrs e

7 comments:

DYLA said...

bagus ni naja, cpt jwb tag...

neway thanx & dyla pun teringin nak jumpe naja. tp tggu dyla slim dulu. hehe. kalau naja dtg sini bgtau la k..

mama | sarah | syimir said...

wahhh ada hutang ye...nnt akakn ku bayar...takde interest kan..kekekeke

RaFFLeSiA MeRaH said...

kalau sebut mrs e mesti terus ingat kat cik abe kan??? dah tau dahhh....

Faizah_Haris said...

aduhh...kene jugakkk hahahah...ok ok thankss....
DAN,....saya tag awak balik...hehehe...sila jawab nyerr

NoRT said...

jawapan lebey kurang sama ar

ArELeEz said...

tag jgn xtag!! heh3..

aFkaR'z said...

aiyaaakkk kena lagi.