kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, April 13, 2009

ke melaka

|
sabtu ari tu aku p kuar ke melaka ngan mr e
cadang nye sbb aku nk cari border tuk baju aku
dah puas cari kat Jakel segamat, tp xde stok lah pulak
pastu stok baru xde dtg² lak tu..hampehsss

sampai² jek MP, kitorg terus cari makan dulu..
makan kat SR..aku dgn menu aku yg biasalah kan..
tomyam noodle n ice blended chocolate
mr e lak order nasi goreng thai; n air yg sama ngan aku..
n order 1 slice choc moist cake

 
  

 
menunggu makanan sampeiii..

 
  
  
  
  

nyum nyum nyummm...
sedappp..!!

p/s : jangan salahkan aku kalo korang telan air liur eh..hehehehe


mrs e

3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

akak x terliur sgt sbb akak dah kenyang baru pas sarapan...hehehehe.....

Erda said...

wah...yg nasi tu terliur..lapa nie! huhuhuhu! eh, tu kopok ape? kat SR ade jual kopok eh?

mrs e said...

rafflesia merah,

hehe...kalo perut kenyang mmg xdenyer tergoda tgk gamba² tu kak..hikss


erda,

kopok tu free je erda..tp tgk kat branch SR le kut..sbb kadg² g kat SR ni ade kopok, sok g SR sana xde pulak..atau dia ikut stok kopok tu kut..kalo masih ade, dia bg lah gaknye..hehe

;p