kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, April 3, 2009

mi maggi

|
menu makan aku kdg² pada ari jumaat adelah maggi kari sup..
wohhhhooooo...
sedap gilak..

kuah lebih & xtra pedas

bukan aku ckp makan maggi tu sedap..
tp cara pakcik kantin kat sini tu masak mmg sedapppp..!!!
siyes ok, cukup rasa kari dia n pedas semua
ditambah lak dengan rencah² yg dimasukkan
ade ayam, sayur, fishcake, fishball, telur..
kdg² udang pun adoo.. ;)

even aku mintak kuah lebih n extra pedas
kuah dia mmg terangkat...!!!
hirup² gitu kan..
mmg BESTTT..

abis licinn..tggal biji lada jek..hahha

bnyak² tempat aku makan maggi
pakcik ni la masak mmg sedap
menepati citarasa gituuu..

mee dia pun x lembik sgt
masih kenyal² lagi
mahal pun x mahal..
rm 2 jek..

tp tulah, ari ni kantin x bukak lak tengahari
maybe ade hal ke ape kan

yg pasti, menu aku tghari ni adelah nasi paprikkk..
(dah kirim kat mr e td)

jom, makan jommm...!!!


mrs e

4 comments:

mama | sarah | syimir said...

alamak..terliur la plak nengok mee maggi ko ni ma... :p

mama | sarah | syimir said...

alamak..terliur la plak nengok mee maggi ko ni ma... :p

aFkaR'z said...

uhh terliur aku... maggi ni sedap makan kalo tgh2 takde selera nak makan...

aku pun ada resepi special maggi which is bukan pakai rempah dia semata²....

Erda said...

sedap dan murah! tu yg best...kat sini nak dpt megi sdp mcm tu dgn harge murah mg x dpt. megi kosong aje pun da rm3.50. ralat sgt, baik masak sendiri kat umah. huhuhu...naja nie mst kuat pedas kan? tgk ajelah bijik cili die tu...hahahah