kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, April 30, 2009

nak jawab, tapi..

|
tgh hot per-peri sekarang ni tag meng-tag kawan²..
mungkin sbb tgh musim luruh tag agaknye..HIHIHI

lepas jawab tag semalam, aku kena tag lagi..
so, dengan semangat nye lah aku nk menjawab tag tu..

T
A
P
I

bile aku kuarkan digicam aku nk amik gambar, alamakkk..xde bateri lak..
isykk..camne nk jawab tag nih? gamba lum amik lagi..
tag tu mmg pun nak kena amik gamba²..x best lak nk amik gamba pakai hp..

so to DYLA..thanks coz tag naja..[ayat kena manis..sebab nk ckp lambat jawab tag]
tungguu nnt naja jawab yer!


mrs e

2 comments:

DYLA said...

oooo ni kira alasan sengaja ni...

sape suh tak cek kamera? nnti mana tau nmpak dato ct ke mawi ke, dah tak dapat amik gmbr. hehe

aRe_uDear said...

jawab jgn x jawab mrs e... hahaaaa