kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, April 21, 2009

penang bridge..?

|




ohh..bukan..sama sekali bukan penang bridge yer..
ni sebenarnye jambatan kedua muar..dah lama gak dibina, tp aku x ingat lak tahun nyer..

tujuan utama jambatan ni dibina untuk mengurangkan kesesakan bandar muar..
aku jarang² sangat lalu sini sebenarnye, sbb jarang sangat pun nk ke destinasi yg melalui jambatan ni

ape² pun, aku suke sangat tgk design jambatan ni
lebih kurang jambatan pulau pinang je..
tambah cantik kalau lalu sini waktu malam..pencahayaan nye besttt.. ;p


mrs e

1 comments:

Erda said...

jambatan tu baru launch ke? kite pun penah gak lalu kat jambatan penang kat muar...hehehe, kl pun ade gak jambatan penang across federal highway...hahaha..