kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, April 21, 2009

rojak buah kesukaan ku..

|
aku memang melampau sukeeee makan rojak buah ni..
sedap gilosss..korang suke tak?

dulu mr e x pandai makan² benda mcm ni..
tp sekarang dah terikut² lak bini dia..hihi

kitorg suke campur² buah² nk wat rojak ni
buah betik, jambu, epal, pear, lai madu..
pastu ditambah lak dengan kacang tumbuk yg disediakan sendiri oleh aku..
perghhhh...layannnnnnnnnnn..

sekejapan jek dah habis ;p







mrs e

3 comments:

DYLA said...

ha licin dah?

sedap nmpak gayanya tu.

Erda said...

wah...sedapnye. rojak buah jugak kegemaran kite...nyum! nyum!

mrs e said...

dyla..

sedap dyla..dyla try lah buat..kuah rojak tu dyla beli je kat minimarket..pastu taburkan lagi dengan kacang tumbuk..

perhhh..mengancam..!!hiksss


erda..

wah..sama taste lah kite..hihihi