kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, April 15, 2009

tag dari sz...cam dah penah wat ajeer..?

|
aku dapat tag ni dr pn sz aka suzi
sebenarnye suzi ni kawan aku sama² satu sekolah dulu..
dari form 1 sampai lah sekarang..
kitorg dulu ahli kelab PPC yg kitorang tubuhkan sendiri..kehkehkehkeh
mmg banyak la kenangan dgn dia ni..
sweeeeeeeet sangattttttt ;p



tp sekarang masing² dah kahwin, kerja n duduk pulak jauh²; mmg dah payah nk jumpe
time raya lak selalu jek crossline schedule nk beraya
almaklumlah, masing² dah ade komitmen..betul tak zi?

x silap aku, dekat 2 tahun dah kita x jumpe kan zi..
last sekali masa aku kawin tahun 2007 dulu..
tp sentiasa je berhubung di alam siber, Ym ari² jek ngan dia..hehehehe
kalau tak pun, ber sms jek..

disebabkan aku dah penah wat tag ni, aku link kan jelah yang aku dah buat dulu
http://mrshandri1.blogspot.com/2009/01/soalan-spesel-dr-dyla.html

aci kan zi..?
=D


mrs e

3 comments:

mama | sarah | syimir said...

muahahaha gambar lama dah tuhhh...ihikss...apa pon PPC tetap dihatiku..cheewaahhh

mama | sarah | syimir said...

muahahaha gambar lama dah tuhhh...ihikss...apa pon PPC tetap dihatiku..cheewaahhh

RaFFLeSiA MeRaH said...

cantik pengantinnnnnn.....serba hijau cam akak kawin dulu jugak...hehehe....