kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, April 30, 2009

terima kasih kawan²..

|
terima kasih banyak² pada yg sudi berkawan dengan aku..


hampir setahun aku berblog, alhamdulillah..semakin ramai kawan² aku dalam alam siber ni
walaupun tak pernah kenal secara rapat, x pernah berjumpa in person.. tp kita tetap boleh menjalinkan ikatan persahabatan..
berhubung secara maya setiap hari

bertukar² cerita tentang aktiviti dan kehidupan sehari²..
berkongsi suka duka luahan rasa dalam blog ni
membuatkan aku rasa korang lah YANG PALING DEKATTTTT DI HATI

sentiasa ade untuk mendengar luahan perasaan aku
sentiasa ade untuk berkongsi kegembiraan bersama aku
sentiasa ade untuk memberi kata² semangat dan sokongan kepada aku..

aku hargai sangat²..
thanksss banyak²..

meh cium pipi kanan pipi kiri sket..*muah-muah*

p/s : that's what friends are for



mrs e

3 comments:

ArELeEz said...

meh3.. mmuahhhhsszzzz3.. hiks..

NoRT said...

huhuhu..batal ayaq smayang nti... naya je kalo bini aku tau... huahuahua

mrs e said...

areleez,
hehe

nort,
upssss...lupe lak
tuk yg membe lelaki, flying kiss ajelah..

fuhhh..aafuhhhh...

ha dpt tak?
;p