kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, May 22, 2009

ape² aje..

|
malas ah nk update ngan entry panjang berjela ari ni

sebenarnye ade jek entry² dalam draft folder aku tu..tp mood nk menulis bagai mcm dah kondem.. malas nk elaborate ayat² yg cun² tuk korang baca. sume dalam draft tu aku lum karang ayat.. aku upload gambar² jek dulu. senang kalau bile² aku teragak nk wat new entry..

sekarang ini aku adalah LAPAR.
tengah tunggu mr e bawak makanan neh..


sape lum makan, jom makan sama aku jom
:)


mrs e

4 comments:

isya said...

aik, sama plak lunch kita arini..hihi

mrs e said...

eh? sama ek?

sehati sejiwa..HIHI
:p

mama | sarah | syimir said...

ermmm...sedapnyaaaa...ari nih kitorg makan ikan bilis goreng je.. :p

mrs e said...

hiksss..

yer tak yer jek ko tu zi..
hihihi :D