kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, May 21, 2009

cabaran 1 juta 100Plus

|
sebenarnye ni cite dah agak lama lah jugak.. aku da save dalam draft, cume x sempat nk publish lagi..bz mengerjakan layout lah katakan..HEHEHE

mr e mmg suka sangat minum air 100plus ni..aku pun suka jugak..mmg mesti ade lah air ni kat umah. kalo abis, beli lagi gitu. x penah putus. [ok, itu bohong, penah lah jugak x beli sebab rasa nk minum air lain]

masa balik segamat ari tu, mr e beli sebotol wat bekalan sepanjang balik sana. sekarang ni kan tengah ade peraduan cabaran 1 juta 100plus tu kan.. tp manjang x penah dapat selama berbotol² membeli nih. alih² ari tu masa bukak botol mr e tengok penutup botol tu..



"yang, ade tulisan 100 ni yang.."
"yeke..alahhh...abang tu tipu jek.."
"betul, abang tak bohong..cube ayang tengok neh.."

sekali betul daaa..ade tulisan 100 kat situ..wohhooo..yariba yaribaaa..andre andreee.. ana sudah dapat RM 100 lah..*sukeee*



pastu terus simpan penutup botol tu..ikut arahan kat situ step by step..mule² kena sms nama & no ic kat nombor yg diberikan kat situ. pastu bile dia dah terima sms dan reply suh hanta, kena hantar dalam masa 10 hari dari tarikh sms tu..



*gambar adelah blur sebab amik thru my hp jek

aku dah hantar guna pos ekspres minggu lepas. sekarang ni tinggal tunggu cek nya sampai aje.. RM 100 pun amat bernilai tu..sape nk bagi RM 100 tu sesaje jek kan? oh ya, wat pengetahuan korang, yg RM 100 ni akan diberikan kepada 300 pemenang pertama setiap minggu.. ade 1 lagi hadiah iaitu yg minum 100plus n ade simbol $$$ neh RM 1000 akan diberikan kepada 10 pemenang pertama setiap minggu.. kalau ade rezeki, tak ke mana..ye tak?

p/s : beberapa hari sebelum tu, membe sekerja aku beli 100plus yg dalam tin tu kat tempat keje..bile bukak tempat penutup tu, ade simbol $$$.. wahhh.. dia berkemungkinan dapat RM 1000 weyhhh..



mrs e

5 comments:

DYLA said...

rezki rezki..

sbb dyla dah 3 botol bli. takde dpt der yg ada nombor.. huarrrrrrgghhhh!

mrs e said...

dyla;
hiksss..alah, naja pun tu kira bertuah lah..selama ni beli mmg x penah ade pun..

lepas dapat yg tu, beli lagi berbotol² pun xde yg dapat gak..ahakss

RaFFLeSiA MeRaH said...

untung arrrr.....akak ni kalau ape2 peraduan x penah kena nyerrr....memang x bertuah betul....

zul's said...

tahniah! tak perasan pun ada pertandingan, waktu beli takde pun check.

NoRT said...

aku slalu gak bli..tp x pnah tgok... aduyai...ntah2 da terlepas 5 ribu! uhuhuhuhu