kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 18, 2009

dalam pembinaan lagi..

|
hmmm..penat rasanya asyik keje nk meng'ejas' template blog ni...ade beberapa kelemahan kalo korang view blog aku dalam screen resolution yg berbeza..ade antara widget² kat belah kanan ni akan bertindih dengan background aku.

sorry lah, sebab aku pun x teringat nk fikir pasal view guna screen resolution berbeza. aku wat template ni pun guna lappy kat umah. n bile aku bukak blog aku ni kat tempat keje, mmg widget² tu akan jadi mcm tu kalau aku minimize window, tp x pulak bile aku maximize.

sekarang ni aku tgh try cari solution nye..dan rasa² nye, aku dah jumpe :) . tp aku tunggu semuanya aku dapat settle kan dengan sempurna dan pastikan xde masalah lagi, baru aku tukar.

mana² yg korang rasa nmpk semak bile tgk blog aku ni, harap maaf ye..at least, tulisan entry aku tu korang dapat baca lagi, kan? ITU YANG PENTING. widget² tepi ni x penting. sekadar perhiasan sahaja. buat² x nampak udah le..HEHE


mrs e

3 comments:

NoRT said...

x pe mrs e...wat je ikut suka... lgpun blog hg ni da ok la... lebey puas ati... eh,nama pe ni?

Faizah_Haris said...

huhuhu tak saboo nak tgk yg dah siappp nanti.....pasni leh jadi cikguuu faizah lak ehh...:P

mrs e said...

nort;
hikss..mmg wat ikut suka, tp asyik ade je yg x kena..tu yg x puas hati lg neh..hehe

nama?
panggil naja boleh..
:)

Faizah_haris;
dah maleh la nk edit lagi..camni jelah upe layout naja yg baru..sok² kalau rajin @ jemu baru naja godek² lagi..hihi
:P