kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 18, 2009

Follow up appointment

|
aku baru je balik dari anta mr e kat HPSF muar. doktor kata matanya bernasur baik, luka nye pun beransur sembuh. tp doktor bg mr e cuti lagi 1 hari ari ni. appointment kul 9 td, lama gak lah menunggu giliran wpun mmg dah ade surat temujanji dgn doktor.

Haihhhh, ramainyer orang. aku dengar nurse kat situ cakap, actually yg ade appointment ari ni 4 org je, tp yg datang berpuluh² orang pulak. penuh kusi tempat menunggu tu.dekat kul 11 baru dipanggil masuk jumpa doktor. doktor suruh mr e continue ubat titis tu n next appointment adalah 4hb bulan depan.

lepas anta mr e kat umah, aku terus gerak g keje. aduhhh..bosannye mr e xde. maklumlah, selalu ke mana² pun berdua. g keje, lunch, balik keje. ni aku sorang² lak. semangat nk wat keje pun xde.

NGANTUK ade le. aku ngantuk lah sekarang.
end.


mrs e

4 comments:

mama | sarah | syimir said...

ma. kalo kena jupe optom..p jupe cik ipah kita je..tp kat spital BP la kan ...hehehe

isya said...

sian dia, semoga hubby naja cepat sembuh..

NoRT said...

x pe...time dia sakit ni la time yg tbaik hg tunjuk yg dia x salah pilih hg sbgai isteri dia.... moga dia cpat sembuh

E said...

da ok tp blur skit.