kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, May 13, 2009

gambar sesado..

|
ni gambar pengantin..amy & raihan..
sebelum tu aku nk ingatkan, entry ni gambar sesado
sape pening² tgk banyak² gambo, sile tutup mata sekarang.. ahahaha

pelamin nyer cantik [pada aku lah]

amy & raihan

aku & mr e

wawa & fifi

wawa & aku

kami bertiga

aku & fifi

fifi

aku


dah..abis sesi bergambar..
ihiksss

p/s : sebenarnye aku dah ade edit untuk gambar² ni, tp bile upload, tersalah folder lak..cisss ciss cisss..baru aku tersedar bile tengok entry nih..tgk lah gambar yg x ber edit ni ye..



mrs e

10 comments:

makcik rokiah said...

kite pong org segamat..! haha

aRe_uDear said...

posing jgn x posing...hahhaaaa

RaFFLeSiA MeRaH said...

pengantin lame lak sakan bergambar yerrr...hehehe....x aci betull...

mrs e said...

makcik rokiah;
winkkk..
berjiran daerah le kita yer..
tp hubby org segamat, kami duk muar

are_udear;
hehehe..lepas gian sekali sekala
hiksss

rafflesia merah;
x aci ke kak? aci² kan lah..hehe
:D

DYLA said...

amboi2 kemain lak lagi posing kat pelamin org ni ngan siap pakai baju baru bau kedai nyer.. dah cuci ke lum tu? heheh

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

bestnya tgk..tingat masa kawin dulu..

NoRT said...

wahhh...gumbiranye dia!

mrs e said...

dyla;
ihikss..lepas gian dyla..imbau kenangan dolu² HAHA

isyykk..lepas beli je terus cuci tu dyla..
semangat baju baru le kan

mrs e said...

yanadzul;
hikss..tu la..imbau nostalgia dulu..
:)

nort;
-happy always-
:D

Faizah_Haris said...

amboi3!!!...mana satu pengantin neh....heheheh