kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 4, 2009

jom tengok purse aku..

|
dari ari tu lg dah berkobar² nk jawab tag nih, tp disebabkan bateri kamera kong, aku tunda la entry ni
fikir² nk publish secepat mungkin, tp aku decide nk publish ari ni..

aku dapat tag ni drpd dyla..
tag tentang purse..

depan

belakang


kadang² mmg aku fikir ade blog ni boleh merapatkan persahabatan..
sebab ape?
haaa..tgk lah mcm ni, purse pun boleh jd bahan..
cube fikir, kalau kite ade ramai kawan sekalipun, x semestinya semua tentang dia kita tau kan?
tp, dgn berblog ni kite boleh tau mcm² pasal kawan² kita..



nilah rupe purse aku..
brand sembonia, beli kat the store
harge rm 159.90 @ 50% off..
dapat lah rm 79.95

bahagian dalam

kiri-gambar my lovely parents; kanan-gambar my lovely hubby

segala jenis kad..


xtaulah kenapa aku suke sangat² pakai brand sembonia
handbag pun gitu..mmg dah sebati dalam diri
sebenarnye dulu aku lebih suka beli purse sembonia yg lembut material nya..
tp sebabkan x tahan lama, x tahan lasak & pakai kejap je kulitnya dah pecah²
tu yg aku beli design camni lak
so far alhamdulillah...dah dekat 2 tahun pakai, masih ok lagi..nampak baru
cuma button zip tu nampak buruk jugaklah..biasalah tu kan

dalam sampul raya tu aku simpan wit² baru [yg tukar masa raya x habis pakai]


dalam banyak² purse aku, tah nape aku rasa aku paling suke yg ini..
mungkin kelebihan purse ni sebab banyak portion kut..tu yg boleh masuk banyak benda
lagipun, aku suke jek letak duit selit² nih.. ;p
pastu nanti wat² terkejut² sendiri nampak duit selit² yg aku selitkan sendiri..hikhikhik

tempat aku selit² duit...hehe..
[tp lebih banyak resit² daripada duit dalam purse aku nih :D]


k, aku review sket pasal dyla..[org yg tag aku]
dyla ni boleh aku katakan sebagai salah seorang besfren blogger aku..dari mula² aku berblog, dyla lah antara kawan² terawal yg aku kenal.. dia juga sebagai penyokong n pembakar semangat aku dalam dunia blog ni..
aku ade sebab untuk berkata macam tu; kalo korang x caya, cube tgk sape best top commentator aku? tgk kat belah kanan bawah sket.. sape nama paling atas sekali?

aku nk pass tag ni pada kawan lain;
  • ija
  • sz
  • yanadzul
  • are_udear
  • nur aleesya
sila lah jawab ye tawan².. ;)


mrs e

6 comments:

DYLA said...

dyla pun suka brand sembonia ni naja... mcm baru je dyla tgk purse ni..

RaFFLeSiA MeRaH said...

brg sembonia ni asben akak penah bagi kat akak kasut dgn hanbeg.... bagi akak x kisah pun jenis aper...janji pemberian dia ikhlas dan senang utk kita guna sehari hari....

mrs e said...

dyla;
hiksss...nampak je 'macam' baru, tp kalo dyla view gambar dekat², mmg nampak lah zip tu dah nk berkarat..huhu~

rafflesia merah;
yup betul kak..asalkan ikhlas..kita pun x kisah memakainya kannn..naja punye hantaran kahwin dulu pun handbag n kasut sembonia..handbag ok lagi, boleh pakai..tp kasut dah terbaraii...uwaaaa...
tp mmg kalo tgk handbag² naja, mmg 1 brand ni aje lah..hehe [ade jugak brand lain, tp lebih banyak kelompok ini]

aRe_uDear said...

Pgl Nor leh x?? hehee.. huhuu macam2 dselit dlm purse tue.. Sembonia.. ayu akai gak brand nie time kawen ari tue pn hantaran kasut dri hubby dapat brand nie gak.. besh sampai skrg duk pkai lagi kasut tuh.. thanks nor t ayu wat tag tue k.. muahahaaaaa

mrs e said...

are_udear;
hiksss..boleh je panggil Nor pun..x kisah..mana² yg senang..

rajin² n cepat² jawab okeh!
:)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

huhu..dulu pun beg kasut hantaran sembonia..tapi kasut ja tak tahan..tumit keja pi buat lain..