kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, May 12, 2009

kenduri kahwin amy di segamat

|
kan aku dah mention ari tu kan, yg sabtu lepas aku nk g kenduri kahwin sepupu aku kat segamat
alah, yg majlis kahwin belah pompuan bulan 3 ari tu..

ari sabtu tu aku amik cuti..
mr e lak dia gerak dulu sebab dia balik segamat naik moto coz adik ipar aku nk pakai moto
so aku amik mr e lah kemudian nnt b4 g ke pemanis

pegi 3 kereta..kak yati aku dah gerak dulu wak mak aku
wawa lak gerak saing² ngan aku, tp dia lalu jalan lain
aku lalu jalan lain sebab nk amik mr e kat umah mertua aku dulu

mula² ingat mmg nk bawak keta aku
sekali masa da siap² nk kuar wawa jerit² cakap tayar keta aku pancit
aduhhh...dah le mr e xde, sape lak nk tukar tayar neh

last² biarkan aje, tunggu nnt ahadnye aku balik dr segmat baru mr e betulkan
so, aku pinjam keta fifi la tuk semalam sebab pas balik dari pemanis tu aku terus tdo umah mertua kat segamat
ahad baru balik semula ke bukit gambir

sampai umah sepupu aku tu dekat kul 12
perut dah bunyi², terus makan dulu

pas makan, lepak² dalam umah ngan pakcik makcik
boring², kitorg posing² amik gambar dulu

 
  
  
  
ini pengantin palinggggggggggggggg baru..
pakcik aku baru jek kahwin 2 minggu sebelumnye
 
wawa n mak
 
fifi amik berkatttttt..ahaksss


pengantin lum naik atas pelamin, kitorg dah naik dulu
hikssss

ape?
gamba pengantin?
entry lepas ni lah yerr..hehe

mrs e

2 comments:

NoRT said...

tringat kenangan bersanding kat plamin ye

RaFFLeSiA MeRaH said...

hehehehe...mak mak pengantin pulak yg duk posing kat pelamin tu ekk....nanti tempek gambar pengantin pulak yer....