kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, May 20, 2009

keranaMU blog..

|
kerana mu..
aku sanggup tak tido malam..

kerana mu..
aku sanggup kurangkan masa tidur ku..

kerana mu..
bile layout mcm hampagas aku dah malas nk update blog..

kerana mu..
bile layout yg aku edit² sendiri x jadi, aku pun jadi malas nk tinggal komen kat blog kengkawan.. touch n go saje.. wakakakaka

TAPI

sebab ari ni aku dah puas hati dengan layout blog aku, aku akan menjadi blogger separuh tegar semula..HAHA



mrs e

8 comments:

aRe_uDear said...

Same r kite Naja leh smpai x tido malam mengodek blog nih.. last2 tension x bley2 gak lagi lantakkan jer.. tpi bile wat malam kat umah boleh plak...feningg2x

mrs e said...

ayu;
tulah kan..selagi x setel..rasa gerammm ajer..hihihi..

la ni naja nye layout dah ok..malas dah rasa nk godek lagi. biar je yg ni dulu. :)

NoRT said...

baru ley tdo lena bila blog kita dpt sentuhan yg best dr kita sdiri.... kepuasan diri mengatasi segalanya...

mrs e said...

nort;
betul tuu....10 markah untuk anda..!

rasa 'berbaloi-baloi'
(tiru amy search)

:p

NoRT said...

jgn tdo lewat wei.... mr e da ok ke naja?

mrs e said...

nort;
malam td pun 'tertido' lewat gak..haihhh

dah pagi ni ngantuk nk g keje..

mr e dah ok dah, alhamdulillah :)

DYLA said...

dyla suka tgk tempalte baru ni. suciiiiii sgt2 naja.

mrs e said...

dyla;
hehe..tulah, naja rasa mcm dah boring ngan template warna warni..sesekali tukar template cam gini ok gak kan..rasa mmg betul² 'suciiiiii' jek.. :)

lagipun (sebab ape naja nk tukar), sbb template lama tu ramai yg dah pakai.. so naja cari kelainan sendiri lah konon nye ni..hihihi