kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Tuesday, May 12, 2009

makan² sempena hari ibu

|
jumaat malam sabtu, wawa ajak kitorang makan luar
dia nk blanje sempena hari ibu..kitorang ni tumpang sekaki lah..ehehehe

mr e yg sepatutnya ade kelas malam tu pun aku hasut² supaya dia x pegi
wakakakaka..jahat tul aku..

makan pun area bukit jek, sbb malam tu nk tgk cite kat tv3
tp oklah gerai tu..makanan nye sedap..cume kuantiti nye sikit benau..
x dapek aku nk menghirup² kuah tomyam sepuas hati..cissss

ini yg kitorang makan..

 
tomyam tuk 2 org ~ tp mcm makan tuk sorg jek..huhu
 
kailan ikan masin
 
siakap 3 rasa
 
sotong goreng tepung
 
timun & sambal belacan
 
air fresh orange tuk aku & fifi

tanggung sendiri kalo terliur yer..haha

 
budak yg suke menempek..pantang aku pegang kamera!


p/s : malam ahad tu aku tido segamat; pun kuar makan ngan mr e n mak mertuaku..makan menu yang lebih kurang sama..tp xde snap² gamba pun, sbb aku segan..hiksss


mrs e

6 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

waduhhhh...sedapnyer naja......

fiesyah said...

pagi2 ni tngk mknan mcm tu terliur lah plak...

mrs e said...

rafflesia merah;
mmg sedap kak..lagi² tgk masa perut tgh lapar..huhu~

fiesyah;
aiyokkk...kena p cari tu nanti fiesyah.. :)

aRe_uDear said...

sedapnyerr terliur sudaaa....

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

sukanya janggut sotong tu..fav betui nih

Faizah_Haris said...

waaa makannn???...aduiiii cedapppp2 nyer.....