kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, May 22, 2009

malam mengantuk

|
malam ini boleh lah aku isytiharkan sebagai salah satu malam mengantuk aku
ngantuk gilerr aku malam ni, lepas isya' jek aku dah tertido td. padahal belum solat isya' lagi tu. asalnye mula² nk baring² atas katil jek sambil baca magazine, last² magazine ke mana, aku ke mana.. sedar x sedar, dekat 1 jam aku terlelap. mr e lak xde pun nk kacau nk kejutkan aku suh bangun ke kan.. dia biar aje.. sian agaknye tgk wife dia ni keletihan.



dekat kul 10 aku tersedar sendiri. tu pun mamai² lagi. badan letih toksah cite. rasa mcm x larat jek nk bangun. tp sian lak kat mr e. aku lum wat kan air panas tuk dia pun. aku paksa² gak bangunkan diri, panaskan air n amik wudhu'. pas solat, terus wat air n ratah² sayur+ikan sket.. naik bilik, ngadap blog n bloghopping jap. pastu terus wat entry neh.

ok lah, aku da nk sambung tido semula.
-good nite, sweet dream-


mrs e

0 comments: