kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, May 29, 2009

Nur Kasih

|


pagi² jumaat ni, aku teringat lak lagu nih.. ini antara lagu nasyid yg ade terkesan dalam diri aku. sebab, masa aku berkawan dgn mr e (masa tu kawan lg..ehehe) lagu ni lah yg amat bermakana wat kitorg.. bait² liriknya syahdu jek aku rasa. aku siap tuliskan lirik lagu ni & bagi pada mr e. mmg lagu ni kira 'berhantu' jugaklah pada kitorang masa tu..

so, dah dekat² 01 june neh, banyak lah entri² aku akan flashback ke kisah dolu².. :)


mrs e

2 comments:

amy said...

itu asben ina naim kan...?? heheheh muda lagi muka dia masa ni

mrs e said...

amy;
ha a..masa zaman muda remaja lah gitu..hehe