kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 11, 2009

Selamat Hari Ibu..

|
SELAMAT HARI IBU..

hari yang penuh bermakna kepada semua ibu² di dunia..
sesungguhnya bergelar seorang 'ibu' memberi seribu erti yang tidak terucap dengan kata²
walaupun sehingga kini aku belum dapat lagi merasai 'kemanisan' bergelar seorang ibu..
aku tetap bermohon dan berdoa kepada Allah agar aku dapat mengecapinya juga suatu hari nanti
begitu juga kepada kawan² ku yang lain yang masih menanti..

di sini aku ingin ucapkan selamat hari ibu kepada insan yang melahirkan aku dan suamiku satu ketika dulu

Hajah Rabaniah binti Haji Selamat [emakku]

Robiah binti Mohamad [mak mertuaku]


sesungguhnya setiap pengorbanan & perit jerih mmg tak dapat kubalas walaupun dengan segunung intan..
terima kasih mak..

hanya ini sahaja yg dapat kuberikan..
[kiri-emak; kanan-emak mertua]


tak lupa juga kepada kawan² blogger semua yg bergelar ibu..
kawan² aku walaupun di ceruk dunia
dan pembaca yg sudi menjengah blog ini..


p/s : rasanye banyak dah kena tag dengan yana, tp lum sempat nk wat [tapi rasa² nye banyak yg dah naja wat tu dulu..nnt naja kasi link nye yerrr..]


mrs e

11 comments:

E said...

cayang mak sume ('_')

DYLA said...

gembiranya mak naja dpt hadiah kain pasang. boleh buat baju raya.

mrs e said...

dyla;
mmg hepi la emak & mertua naja tu dapat kain pasang..

mmg stok nk wat baju raya lah tu..hehe

p/s : naja pun dah beli baju tuk raya dah..hiksss :)

RaFFLeSiA MeRaH said...

cantikk kain pasang tu naja.....

mrs e said...

rafflesia merah;
yeke kak..terima kasih.. =)

NoRT said...

wahh...leh wat baju raya tuh

mrs e said...

nort;
boleh ajerrr...ihikss
;p

aRe_uDear said...

selamat hari ibu gak tuk owner blog nie yer.. hehee

mrs e said...

are_udear;
terima kasih..
mudah²an suatu hari nanti dapat naja menyambut nye juga seperti ibu² yg lain..doa² kan lah yer..

aminnn... ;)

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

anak dan menantu yang baik..

mrs e said...

yana;
kembang montot aii..hiksssss

selamat hari ibu, yana!
:)