kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, May 25, 2009

Siti & Ayie wedd..

|
semalam ade jemputan kahwin membe sekerja.. kali ni aku g solo jek, sbb mr e kena balik segamat sbb ade hal famili. tak nak g terus tak sedap lah pulak kan. dah satu tempat keje je, hari² jumpe. so, untuk tidak menampakkan yg aku ni keseorangan, aku ajak adik aku si fifi tu. lagipun, mmg siti tu menjemput fifi.

kitorang gerak dari umah dlm kul 2++. cuaca betul² panas terik, mmg sampai meleleh² air peluh aku. bukan kat muka jek, kat badan & kaki pun dah meleleh² dah peluh aku. untung ah ko siti, cuaca panas. mesti ko baling baju atas bumbung ek. bukan baling batu sembunyi tangan tau. ekekeke

so, ni ade beberapa pic yg aku sempat snap. byk² xdelah ye.. lagipun sikit jek aku tepek sini sbb malas nk edit..HAHAHA

ayie & siti..siti senyum sokmo..suke ek..hehe

barang² hantaran dari lelaki ke perempuan

perfume etc

handbag & kasut

jam tangan


dalam kul 3 kitorg pun balik. x kuasa nk lama² sebab badan dah bermandi peluh!


mrs e

3 comments:

ArELeEz said...

skang mmg musim panas kan? esp waktu mlm, perrggghhhh..! peluh jgn citer la.. huu..

isya said...

sama la kiter, semlm pun isya g kenduri kawen gak.. bpeluh2..

NoRT said...

aku x semat p kduri adek kawan aku coz kna p khemah dgn bebudak