kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, May 16, 2009

tak tau nk cakap ape..

|
aku betul² letih+penat sekarang ni..
dari semalam dok sibuk mengerjakan blog nih..
konon² nk wat template sendiri..

korang tengoklah..ini je yg aku leh buat
banyak lagi yg minor² problem dlm template ni..
maklumlah..aku x pandai bab coding² ni..

asal aku betulkan yg ini, yg sana plak x betul..

betulkan itu, sini pulak yg x ok..

parahhh betull..susah betul kalau buta coding neh..T_______T
sob sob sob

malam td aje, aku tido kul 3.30 am
ngantuk giler
pastu sambung lak td pagi bawak ke malam neh

aku hampir² putus asa, x nk guna dah layout ni
gerammmm gilerr..ade jek yg x kena

decide dah nk guna template yg lama..tp alamakkk!!!
banyak link² n HTML² yg aku kena masukkan semula..
malehh nyerrr..serupa jugak kalau aku guna template yg ini

last² fikir punye fikir, aku nk ubah rupa blog aku dengan template yg aku design sendiri ni..
xpelah..walaupun x lawa, asal sedap mata memandang je boleh lah kan..

errrr...sape² yg pandai bab coding² ni boleh la ajar kat aku yg x pandai neh

yg mana link² korang yg aku tertinggal tu, ingatkan aku ye..banyak lak yg hilang..HUHU~
ni pun aku masukkan mana² widget yg aku sempat jek..mana yg lain², nanti² kalo aku dah x jemu ngadap blog ni baru aku masukkan sikit²
kira ni blog masih 'under construction' lah gitu 

ihiksss


mrs e

3 comments:

NoRT said...

oic...umah baru ye....... lawa gak nih...

DYLA said...

cantek sgt!

naja ni dah kira terer dah ni naja.

mama | sarah | syimir said...

oraits je ni ma...