kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, June 1, 2009

01062007

|
tarikh ini merupakan tarikh pernikahan aku dengan mr e sekaligus menjadi tarikh hari ulangtahun perkahwinan kami berdua.



aku dan mr e bernikah hari jumaat malam sabtu, lepas solat maghrib. nikah kat umah aku je. sebenarnya nk wat lepas isya', tapi sebab lepas aku nikah tu ade bacaan berzanji & marhaban, takut habis lewat pulak lah kan, tu yang wat nikah lepas maghrib.

gugup jugak aku nk nikah. mr e apatah lagi. yang kelakarnya, abang aku, abang zaki yg mewalikan aku for the first time in his life (sebab aku lah pertama yang menikah lepas ketiadaan arwah abah aku) gabra bukan main. kan sebelum nikah tu kena ade akad penyerahan wali dengan jurunikah kan, abang zaki siap tersasul² masa akad penyerahan tu..hahha..

berdoa jek dalam hati mintak² lah mr e dapat lafaz dalam sekali lafaz jek. dah lah guna pembesar suara, orang sume dengar. haihhh..rasa nk terkeluar jek jantung.. alhamdulillah, dengan sekali lafaz jek aku dah jadi isteri orang.. senyum sampai ke telinga. lega punya pasal..hehe

lepas batalkan air sembahyang, jamuan makan, berinai kecil, amik² gambar, mr e pun balik.. sob sob sob..
;p


mrs e

6 comments:

aku lah arween said...

wahhh
happy anniversary yer
semoga bahagia sentiasa ada dgn kalian :D

aRe_uDear said...

huhuuu... mengimbau nampak cik kak..timetue la saat yg xkan lupe sampai bebile kan.. saat2 nak menjadi isteri org la katekan..
hapi anniversary k.. smga bahagia didunia & diakhirat...

mrs e said...

arween;
tq dear.. :)

are_udear;
hikss..kasi can lah kat naja nk mengimbau nostalgia..HEHEHEHE

Applique Tee Shoppe said...

happy anniversary... moga hari2 rumahtangga makin ceria...

mrs e said...

amy;
tq yanggg...
:D

E said...

now and 4ever