kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, June 1, 2009

02062007

|
pagi² lagi aku dah bangun. pagi ni ade majlis khatam al-Qur'an start kul 9 pagi. dari pagi lagi dah ramai jiran² dtg umah aku menolong ape yg patut. maklumlah hari kenduri besar kan. aku lepas siap kemas² ape yg patut, sarapan, mandi & bersiap nk mulakan khatam al-Qur'an..



pagi² ni kalut jugaklah sebab ade jugak benda² yg tertinggal & lupa nk beli walaupun dah buat persiapan rapi. nasib baik konco² ramai, dapatlah tolong mengcover n jadi runner beli barang ape² yg tak cukup.



lepas siap khatam, terus mandi lak sebab nk siap² bersolek nk sanding. nk sanding pun gawat lagi bila rombongan mr e terlambat sikit sampai. ade kesulitan sikit. hambekkkk ko. sampai kul 3++ baru aku berarak. bengang pun ade masa tu juga. tapi ape nk buat, benda dah jadi kan..




bila difikir² sekrang ni, mmg kenangan betul! :)


mrs e

8 comments:

DYLA said...

ewah ewah.... sama la kite ijau!

mrs e said...

dyla;
wahh..sama tema yer kita..ihiks

RaFFLeSiA MeRaH said...

mengimbas kenangan silam yerrr.....

Applique Tee Shoppe said...

aku pun ijaaau...!!

mrs e said...

rafflesia merah;
ehehehe, kasik can la kak.. ;p

amy;
ramai tema ijau yeeeeeek..
:)

NoRT said...

aku dulu ijau ni gak..ijau lumut

noorulaz said...

Kita pun ijau.. ijau epal.. date pun nk sama.. tp setaun awal..

E said...

wah sume ijau..