kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Wednesday, June 10, 2009

aku dah..korang dah ke belum?

|
ape yang dah? ape yang belum?


ceh ceh ceh, ayat poyo disitu. takdelah, sebenarnya aku nk tanye korang dah beli baju raya ke belum? aku dah beli dah.. :D legaaaaaa... dah setel satu hal. tak yah fikir lagi dah. tinggal nk p tempah jek. tp ni pun baru beli sepasang jek yang sedondon kaler ngan mr e. tak cukup, tak cukup..!! biasalah fomfuannnnn kaannnn, harus berpasang².. tak sah kalau sepasang baju raya jek..ngeh ngeh ngeh.. :)


teka, tema baju raya aku & mr e tahun ni kaler ape? tetttttttttttttttttttttttt... salah, jawapannye adelah..RAHSIA..hahahaha jangan marah arrr... tunggu lah entry aku masa raya sok..kehkehkehkeh.. jahat ek aku? konon² nk berahsia bagai..


lama gak dah aku beli baju ni. sekali masa beli baju raya mak & MIL aku ari tu. mula² tu mmg tak plan langsung nk beli, tp memandangkan masa tu Jakel tgh ade offer & fikir² kalo tak beli sekrang bila masa lak nk tempah kan...tukang jahit dah dekat² nk raya sure dah tak amik tempahan. lagipun, aku kira mcm terpengaruh jugak lah dengan kak yati n kak wana yang memborong baju raya sampai beratus² ringgit kat situ. tu yang aku pun tak tahannnn.. terus melabur jugak duit kat Jakel. beratus jugak lah habis..huhuhu


so pada sape² yg belum beli baju raya, cepat² lah g beli.. contohilah aku neh.. hikssss.. tapi kalo korang lebih suka beli baju yang dah siap, tak beli awal² pun takde hal kan... nnt dah dekat² raya mesti berlambak² orang jual baju raya dah siap.

oh ya, untuk yang duduk dekat² area segamat tu, cepat² le serbu Jakel sekarang. ade promosi harga runtuh lagi sampai 14hb neh. sume murah². sape² yang nk cari karpet, tikar kayu yang corak² tu, tudung mcm² jenis, cepat² lah ke Jakel. mmg rambang mata! tinggal tgk poket jelah masih tebal ke belum masa nk membeli tu nnt. kalo ikutkan, mmg sume je rasa nak beli..uhukkkssss..

cepat², selagi stok masih ade - wahhhhhh promote baik punye (org² Jakel, taknak amik aku jadi duta ke? HAHA)



mrs e

6 comments:

DYLA said...

ni saja la ni nak bikin dyla hati panasssss.... tak pe2. nnti turn dyla, dyla tayang gak! hehe

aNnA_jaN said...

ish tringin gak nk p caik baju raya...tapi dh tak larat plak...sarat sgt dh...tapi kat umah ada 4 psg baju yg tak p tempah..hehehehe tu kira dh ada ka blum???ahaks...

puterikurekure said...

kite takde baju raya ok. kena pakai 'uniform'. wuwuwuwu~

jeles ai.

mrs e said...

dyla;
hiksss..tayang jgn tak tayang.. ;p

anna_jan;
err...boleh lah tu :)

puterikurekure;
beli 'uniform' raya lah..ahaksss
=D

Tulip said...

amboi awalnya dh siap baju raya....bestnya naja dpt pakai baju raya dsedondon thn nii....

Faizah_Haris said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa.....belommmmm333!!....yg tuk bj raya suma dah pk g kojo!!! wakakakakakak.....