kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, June 25, 2009

bermain dengan CODING

|
sejak pagi aku dah try & error untuk buat background post atas permintaan seorang rakan..

BINGO..!!!

aku dah tau nk letak kat mana..tapi bile aku buat, tak keluar lah pulak..kenapa yer? ish..ishh..ishhh.. mencabar keIMANan betullah.. aku pulak jenis yg tak mudah mengalah..mmg kalau boleh nk dapatkan juga jawapannye kenapa image tu tak boleh keluar..rasa satu kepuasan dalam diri kalau aku dapat membuatnyer

tapi sekarang ni aku mcm dah pening² lalat..hik hik hik =D


p/s : pantang menyerah sebelum kalah



mrs e

2 comments:

Faizah_Haris said...

haiii najaaa...lama tak borak ek...huks2 bizi laaa...waaaaaa

noorulaz said...

naja, cuba check tutorial kat http://ady.via.my.

nak tny dia soklan pun boley