kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Thursday, June 18, 2009

berjuraian air mata..

|
2-3 hari kebelaknagn neh aku berjuraian air mata.. sedih sangat². tak boleh ditahan². sebak aje dada. ia berlaku bukan secara automatik..

wowwowwoww..jangan salah sangka.. takde kaitan pun dengan entry aku semalam ye.. aku dah ok..biasalah kan, sebagai manusia kita tetap akan ada rasa 'down' kadang².. itu normal

tapi yang aku sedih tu sebab aku baca buku ni..

 
*diambil dari Goooooooogle*


mmg syahduuuuuuuu gilerr.. menitik² air mata aku turun laju membasahi pipi. sampaikan tersengguk² aku menahan tangis (sebab mr e dah tido, kang dia dengar aku nangis pelik lah pulak dia apesal wife dia neh?  tak pasal² nangis memalam).

jalan ceritanya mmg sedap. senang sungguh nk menjiwai dan menghayati setiap watak² dalam buku tuh. mmg sedih sekali jalan cerita yang digarap sampaikan kita tak sedar yang kita tibe² dah mengalirkan air mata!

sesiapa yang hantu novel, mmg tak sia² kalau beli novel ni & jadikan koleksi. cepat² cari kat kedai buku berhampiran.. [tapi aku pinjam aje.HAHAHAHA]


mrs e

3 comments:

ArELeEz said...

ho3!! wat suspen jer..

Mrs. Adz said...

macam nak beli je..daku pun hantu novel gak..

E said...

wah syahdunya wife abg ni yaaa..