kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, June 22, 2009

bukan jeles tapi terkilan..

|
pagi² lagi bile bukak Ym dah ade offline message untuk aku

"tolong BUZZ bile dah online.."

so, aku pun buzz le org tu.. then dia ckap nk mintak tolong somethin' kat aku. aku tanye nk wat pe? dia kata ade nk wat research sket. aku pun ok lah tolong mana yg termampu.. siap bagi contact person yang mahir dalam hal ni lagi kat dia. dia kata segan nk contct org tu, siap aku bagi jalan lagi nk contact macamana

lepas lunch, tbe² aku dapat call dari contact person tu. cakap dia ade call tadi. n cakap nk mintak tolong something kat contact person tu sebab blablablablabla.. tapi boleh tak dia bagi reason yg berlainan kat org tu dengan yg dia bagi kat aku? pulak tu reason sebenarnya mmg yg dia beritau kat contact person tu..

kenapa nk selindung²? ape salahnya dia ckp terus terang? takut aku jeles ke? aku tak jeles okeh, tapi aku terkilan sangat² sebab dia tak terus terang ngan aku.. bukan nk mintak ape pun, sekurang² nya jujur lah dengan aku bila nk mintak pertolongan aku..

pastu bila ckp dgn mr e lak, dia tak berapa nk menyokong aku.. laaaaaaaaagi lah aku sedih..sebak rasa dada..


takpelah, ini hari, hari dia...
:(




mrs e

5 comments:

isya said...

mungkin 'dia' malu kot naja..

mrs e said...

tah la isya..

agaknye lah tu kuttt

p/s : anggap yang baik² saje :)

Mrs. Adz said...

hye..vote for eisya k..10q

mrs e said...

mrs adz;

okay, no problem dear.. :)

dia" said...

hmm.. i (dia).
jdik blog jugak kisah saye nie ek,, huhu
btl pe yg korang ckp, ade sbb xnk bgtau, jz bcoz
xnk jd huru-hara*.but then, smpi ms mmg niat nk share,but now..sensitif sgt kakak kite sorangni..

ok lah, anggapje itu pertolongan pertama&terakhir akk kt saye k.
p/s: tq so much dear. ;-)