kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Monday, June 8, 2009

fifi's BFF wedding

|
ini cerita yang agak basi.. dah lama sangat dah terperuk dalam draft folder aku.. haiiiihhhh, malas nau nk menaip dari ari tu.. so ari ni aku publish kan lah.. kelmarin.. eh tak.. errr minggu lepas aku temankan fifi g wedding BFF dia.. alah dekat jek, kampung jiran. dia takde teman nk g, ajak le aku.. pas dapat permission dari mr e, aku pun siap² lah.. sebenarnye ajak sekali mr e g, tp dia takmo lak..nk relaks² kat umah jek katanya..huuu..


sama cantik, sama padan


pengantin lelaki senyummmmmmm jek
suka la tu :)


acara silat..flower boys & girls kat tetepi tuh

kul 2 gerak dari umah..sampai² masuk dalam jumpa anim (pengantin nya). borak² jap then terus g makan. dah nk abis makan tu, dengar kompang berbunyi lak. terus cepat² habiskan sebab aku ade misi.. cehh.. misi sangat lah tu kan. (aku nk amik video kompang tu, yang aku dah publish kat sini dulu)




hantaran dari anim..lawa kan?


hataran dari pihak lelaki..pun lawa gak..

pas lepak² tgk pengantin bersanding sume, n fifi jumpe schoolmate dia sembang² jap, terus kitorang gerak balik umah. smpai umah, tukar baju & lepak kepenatan. panas & rimas..!


last sekali; fifi & aku


mrs e

5 comments:

puterikurekure said...

:)
teringat zaman kawen dulu2 kala.
hehehe.

ArELeEz said...

same gak cam 'puterikurekure'.. t'kenang zaman b'sanding2 dolu.. la la.. ;P

RaFFLeSiA MeRaH said...

nak terkenang jugak laaa...hehehe....

mrs e said...

puterikurekure, areleez & rafflesia merah;

terkenang, jangan tak terkenang..
jom terkenang sama²..hikssss
:)

NoRT said...

meriahnyer.... aku dulu pon semeriah ni..huhuhuhu