kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Friday, June 12, 2009

HEhehehe

|
hai uols..

aku kat umah sekarang.. tak keja
saje amik MC.. fifi hasut² aku tak g keje dari mlm td..

ohhhh..bukan termakan hasutan dia pun.. tapi mmg aku dah niat nk amik MC dari semalam lagik. tapi sebab aku punye keje belum setel semalam, so aku postpone MC ke ari ni. lagipun aku mmg nk rehat² kan badan kat umah. penat lah...

plus, semalam bos aku ada sikit argument dengan aku. aku dah terangkan benda tu sume betul², tapi dia tak puas hati jugak. ari ni aku tak datang tau pulak dia menggelupur.. wakakakakaka

suke BETUL aku..HAHAHA

k lah, nnt² aku update lagi. nk kuar bilik sat.

daaaaaaaaaaaaaa...



mrs e

1 comments:

NoRT said...

padan muka bos hang,naja...huahuahua