kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Sunday, June 14, 2009

ke kedai kain

|
ari khamis pas balik keje aku n mr e ke kedai kain.. ehhhhh..bukan.. bukaannnnnn..bukan beli kain.. tak semestinya ke kedai kain ko nk beli langsir kan. ate, banyak lagi mende² yang dijual kat kedai kain tuh.

sebenarnya kitorang ke sana sebab nk beli curtain rod. tak pernah beli sebelum ni, sebab sebelum ni pakai curtain railing jek kat sume² pintu/tingkap umah aku tuh. ni nk menambah letak langsir kat pintu antara ruang tamu ke dapur, tu yang nk beli benda alah tu.


tangkak waktu malam

curtain rod yang dibeli. kalau beli yang panjang sedepa tu
mmg tak muat masuk keta. kena bawak lori. abess, dah nk beli yang panjang
8 kaki. mmg xleh masuk keta. ni aku beli yang ade skru kat tetengah (kena sambung)

mr e duduk relaks², lepas tu kena mengusung rod curtain tu pulak

sebenarnya sebelum nih dah 2-3 kedai kain lah yang aku riki². yelah, kena lah compare harga kan. bijak membeli menang memakai gitu. so, last sekali kat kedai nilah yang aku beli selepas compare² ngan kedai lain.

balik tu, terus edisi mengacu² n sambung-menyambung curtain rod tu. aduhh, dah kata first time kan, pening jugak lah memikior kan cara nk pasang nye ke dinding. nk dril letak skru tu camne nk menggayakannya.. tergelak² le aku ngan fifi dengan cadangan yang tahapehapetah. mr e lak stress jek..HAHAHAHA


mrs e

3 comments:

E said...

tengah lepak menunggu

leadleedeea said...

x penah pegi tangkak..huhu..

DYLA said...

naja,
wah wah. semangat ni.