kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, June 13, 2009

ke pasar lambak lagi

|
semalam aku MC kan.. lepas amik MC tu, terus g pasarlambak..HEHEHE.. jalan² cuci mata. takde beli apa² pun, saja melayankan fifi n kak yati. beli asam jek. e eh, lupa pulak, aku dapat baju kelawar 1, mak aku belanja..*suke* :D

aku malas nk cite bebanyak.. tgk gambar jelah ek

ramai gak orang time² cuti sekolah ni

fifi tgh tengok ape tah ngan mak aku

ohh.. diorang tengok ayam ni agaknye.. mmg besar betul
ayam jaguh kutttt

pas pusing² pasarlambak, dah habis 'tawaf' kitorang pun balik..



mrs e

4 comments:

leadleedeea said...

besau nye ayam tuh..n kat lam kotak tuh anak2 ayams ke?

mrs e said...

ha a.. dalam kotak² tu anak ayam baka ayam jaguh tu kut..

sebab mak naja ckp, dia saje jek letak ayam jaguh tu kat situ kasi promote sket anak² ayam tu

yang peliknya, boleh lak ayam jaguh tu duduk diam² jek kat situ. xde wat notty punnnnnnnnn..

kagummm!!
hehe :D

NoRT said...

aik? naja makan asam? ada pae2 ke naja? jeng! jeng! jeng!

mrs e said...

nort;

ihikss.. xde ape² lagi. beli asam tu mmg dah satu kemestian kalau pegi pasarlambak. HEHE