kadang-kadang Allah hilangkan sekejap matahari.. kemudian DIA datangkan pula guruh & kilat..
puas kita menangis mencari matahari rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita....
pelangi yang indah..
Saturday, June 20, 2009

naja's link

|
nantilah, kalau aku ade masa aku buat. tapi wat sementara waktu ni, mmg aku malas nk buat..HAHAHA

tgk dyla dah wat satu blog untuk link² dia, membangkitkan semangat aku semula. dari dulu lagi aku dah ade blog nya, tapi tulah, malehhhhhhhh nak mekap² blog link nih.. tu yg pending aje..ade 3+ 1(yg kena disabled) blog aku manage setakat ni. tapi aku belum bersedia potong riben wat pembukaan blog lain tu. cuma aku je yg kuar masuk sesuka hati..ihiks..

biarlah dulu..




mrs e

2 comments:

DYLA said...

ooo ingat naja dah wat...

mrs e said...

blm lagi dyla..

masih malas aje..hehe =)